معرفی بسته ی کارتی Master Mirror برای بازی Gwent

ماه های زیادی بود که از آخرین بسته ی کارتی ای که CD Projekt Red برای بازی Gwent منتشر کرده بود می گذشت و هوادارا به شدت دنبال کارت های جدید بودند تا بالاخره بسته ی کارتی جدید بازی به نام Master Mirror با بیش از 80 کارت و چندین کلیدواژه جدید منتشر شد. البته نمی شه خیلی به این تاخیر خرده گرفت؛ چون در چند ماه اخیر توسعه دهندگان Gwent مشغول پورت کردن بازی برای سیستم عامل های اندروید و IOS بودن و حضور گیمرهای با پلتفرم های مختلف برای پر رونق بودن بازی چیز ضروری ایه.

به هر حال این آپدیت به نام Master Mirror منتشر شد. اگه دی ال سی Hearts of Stone رو از بازی ویچر 3 بازی کرده باشید، حتما با Master Mirror یا همون Gaunter O’dimm مواجهه داشتین. Master Mirror بدون شک یکی از برترین نقش منفی یا به قول خارجی ها آنتاگونیست هایی که می تونین توی بازی های رایانه ای پیدا کنین. واقعا شخصیت پردازی فوق العاده پشم ریزونی داره ولی توی بازی Gwent فقط یک کارت خیلی ضعیف و under-power بهش نسبت داده شده بود که عملا هیچکس بازیش نمی کرد و به شدت جای خالیش تو بازی حس می شد.

تو آپدیت جدید این جای خالی با کارت های جدیدی که به نحوی به Master Mirror مربوط می شن و همچنین کارت خود Master Mirror جبران شد. در این آپدیت مکانیزم جدیدی به نام Evolving Card یا کارت های پیشرفت کننده در نظر گرفته شده؛ به این صورت که برای هر Faction یک کارت ساختن که این کارت ها در انتهای هر راند، اگه بازی نشده باشن (توی دست یا توی deck باشن) تحت شرایطی به یه کارت قوی تر تبدیل می شن. جالب این جاست که این اتفاق رو گردن Master Mirror انداختن و گفتن که این Master Mirror بوده که این شخصیت هارو در ازای معامله ای که باهاشون کرده باعث پیشرفت! شون شده. برای مثال گفتن که Usurper که یک سرباز بود در اثر وسوسه های Master Mirror ، علیه Fergus var Emeris  پادشاه نیلفگارد توطئه کرده و ابتدا به فرماندهی سپاه رسیده و در نهایت و به جای Fergus پادشاه شده و همچنین Duny رو تبدیل به اون موجود جوجه تیغی مانند که توی سریال ویچر دیده بودیمش کرده و شما این روند پیشرفت Usurper رو در راندهای بازی Gwent مشاهده خواهید کرد. البته اگه Hearts of Stone رو بازی کرده باشین می دونید که معامله با Master Mirror چه عواقبی رو می تونه در پیش داشته باشه.

توی این عکس Evolving Card های هر Faction رو مشاهده می کنید:

با استفاده از این کارت ها و کلی کارت باحال جدید دیگه چند تا مکانیزم بازی جدید هم به Faction های Gwent اضافه شده؛ مثلا در Scoiatel که من خودم زیاد بازیشون می کنم، برای کارت های Dryad و Nature و Treant تاکتیک جدیدی برپایه ی Boost کردن Hand و مفهوم Symbiosis در نظر گرفته شده. Symbiosis یه خاصیته که برخی کارت ها دارن و به این صورته که اگه یه کارت Nature بازی کنی یه Treant ظاهر می کنه که امتیازش به اندازه ی تعداد کارت های Symbiosis ایه که در اختیار دارین.

برای Nilfgaard که همیجوریش هم زیادی شاخ و Over-power بود، دوستان سازنده بازی، مکانیزم جاسوس رو دستکاری کردن و با اضافه کردن کارت هایی که به ازای هر جاسوس Boost می شن یا شارژ می گیرن، اون رو بسیار قدرتمند تر و شاخ تر کردن.

برای Monster ها هم دیدن Wild Hunt خیلی یتیم واقع شده و با تغییر دادن مکانیزم آب و هوا و مخصوصا Frost کارت هایی رو بر مبنای move کردن و boost شدن به ازای وجود Frost اضافه کردن که این تاکتیک هم زیاد بازی می شه.

ولی در رابطه با Faction های Northern Realms و Skellige و Syndicate با وجود اینکه چندین کارت به ظاهر قوی اضافه شده، ملت باهاشون زیاد حال نکردن و من تا حالا ندیدم کسی بازیشون کنه. حالا شاید به مرور زمان تاکتیک هاش بیاد دست ملت و این Faction ها هم راه بیفتن.

در کل این بسته ی کارتی به نظر خیلی باحال و خوب میاد؛ چندین مکانیزم جدید به بازی اضافه شده و یه سری کارت از شخصیت های بازی که جاشون خیلی خالی بود مخصوصا Jacques de Aldersberg و Siegfried از بازی شاخ ویچر 1 هم به بازی افزوده شده. تم موسیقی بازی هم تغییر کرده و مشابه همون آهنگ مو به تن سیخ کن Hearts of Stone شده. حالا باید ببینیم در آپدیت های بعدی چه اتفاقی برای بازی میفته و چه کارت هایی رو قوی تر یا ضعیف تر می کنن.

به هر حال امیدوارم از این پست خوشتون اومده باشه و بهترین دست هارو تو بازی Gwent بکشید. در نهایت هم شما رو به دیدن تریلر سینمایی بسته ی Master Mirror دعوت می کنم:

 
لینک مشاهده ویدیو در آپارات

من شاید خیلی حواس‌پرت باشم، اما من رو هر تبلیغی که کلیک نمی‌کنم

تو این همه راه اومدی، حالا میگی کلیک نمی‌کنی؟!!!

'

من کلیک می‌کنم

روز‌تون پشم‌ریزون

حالا که لطف کردین پست رو تا آخر خوندین یه نظری هم برای ما ارسال کنید تا ما رو هم خوشحال کنید.

معرفی بازی Gwent: The Witcher Card Game
معرفی بازی Gwent: The Witcher Card Game

بازی Gwent به عنوان یک مینی گیم در ویچر 3 اگر ویچر 3 را بازی کرده باشید، حتما نام Gwent به گوش شما خورده است. کارت بازی شاخ و جذابی که داخل خود ویچر 3 تعبیه شده که می‌تونید اون رو با اکثر کاراکترهای ویچر 3، بازی کنید. متاسفانه Gwent در بازی، Tutorial مناسبی نداره و در ابتدای کار زیاد جذبتون نمی‌کنه و همین باعث شده که خیلی ها کلا بی خیال Gwent بشن، ولی اگه چند دست بازی کنید، متوجه می‌شید که چقدر بازی ک ...
مطالعه بیشتر

دانلود موسیقی متن بازی Gwent: The Witcher Card Game
دانلود موسیقی متن بازی Gwent: The Witcher Card Game

به طور کلی سری بازی های ویچر در زمینه ی موسیقی متن خیلی قوی عمل می کنن. از ویچر 1 بگیرید تا دی ال سی های ویچر 3. حتی موسیقی متن کوتاهی که از سریال ویچر منتشر شده هم شاخ به نظر میاد. Gwent هم به عنوان یک بازی جانبی ویچر، موسیقی متن بسیار زیبایی داره و این سنت حسنه رو حفظ کرده. موسیقی متن بازی Gwent همانند بازی ویچر 3، توسط Marcin Przybyłowicz ، Mikolai Stroinski و P.T. Adamczyk ساخته شده. در ادامه و در ...
مطالعه بیشتر

آموزش بازی Gwent: آشنایی با تاکتیک Uprising
آموزش بازی Gwent: آشنایی با تاکتیک Uprising

در پست های قبلی مون قول داده بودیم که برخی از تاکتیک های مهم و کاربردی در بازی Gwent رو معرفی کنیم. در اولین پست آموزشی می خوایم شما رو با یکی از تاکتیک های جدید از Northern Realms به نام Uprising آشنا کنیم. این تاکتیک در آپدیت نسخه ی 6 بازی، اضافه شده و تونسته محبوبیت خوبی پیدا کنه ولی روش اجرا کردن و تاکتیک دومی که ما قراره معرفی کنیم چیز متفاوتی از شیوه ی مرسوم در حال بازی خواهد بود. برای پیاده ساز ...
مطالعه بیشتر

معرفی بسته ی کارتی Way of the Witcher برای بازی Gwent
معرفی بسته ی کارتی Way of the Witcher برای بازی Gwent

خوب به سلامتی دوستان ما تو CD Projekt Red علی رقم این که سخت مشغول تکمیل بازی Cyberpunk 2077 بودن ولی زحمت کشیدن و یک بسته‌ی کارتی جدید به نام Way of The Witcher با 70 کارت رو به بازی Gwent اضافه کردن. در زمینه‌ی بازی‌های آنلاین همیشه این بحث وجود داره آیا توی آپدیت‌های جدید، بازی با شرایط فعلیش باید بهبود پیدا کنه یا چیزای جدید به بازی اضافه بشه. برای مثال تو همین Gwent بازی نسبت به Faction ها، تاکتی ...
مطالعه بیشتر

سرقت سورس کد بازی‌های ویچر 3، سایبرپانک 2077 و Gwent طی حملات سایبری به CD Projekt Red
سرقت سورس کد بازی‌های ویچر 3، سایبرپانک 2077 و Gwent طی حملات سایبری به CD Projekt Red

چی شد کد ویچر و سایبرپانک دزدیده شد؟ در یکی دو روز اخیر از طریق حساب توییتر شرکت CD Projekt Red با خبر شدیم که گروهی از هکر‌ها توانسته‌اند با حمله‌ی سایبری به سرورهای این شرکت و بدست آوردن دسترسی به کامپیوتر‌های داخلی این شرکت، Source Code یا به فارسی کد منبع بازی‌های Cyberpunk 2077 ، Gwent و The Witcher 3: Wild Hunt اونم نه تنها ویچر 3 ای که تو بازار موجوده، بلکه نسخه‌ی بهینه یافته‌اش که برای PS5 و X ...
مطالعه بیشتر

دانلود رایگان بازی ویچر Witcher 3 Wild Hunt Game Of The Year Edition GOTY
دانلود رایگان بازی ویچر Witcher 3 Wild Hunt Game Of The Year Edition GOTY

بازی ویچر 3: شکار وحشیانه سومین بازی ساخته شده توسط شرکت CD Project می‌باشد که واقعا هر چقدر از کلفت بودنش بگیم کم گفتیم. داستان بازی ویچر 3 در مورد ویچر معروف و دوست داشتنی‌مون آقای Letho of Gulet ئه. ویچر بعد از این که نقشه‌های نیلفگارد رو عملی کرد و سرزمین‌های شمالی رو به خاک سیاه نشوند، خودش هم خیر زیادی ندید و حالا به دستور امپراطور نیلفگارد تحت تحقیبه. ویچر برای این که از دست مامور‌های نیلفگارد ...
مطالعه بیشتر

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را وارد کنید.
"حاصل جمع هفت و چهار"