ویچر 2 شاخ است

چرا باید با وجود این که بازی Witcher 3 وجود داره ما سراغ بازی Witcher 2 assassins of kings برویم؟

مقدمه

بازی withcer 2 assassins of kings یک نقطه ضعف اساسی دارد و آن این است که کسانی که بازی witcher 3  را تجربه کرده باشند، شاید علاقه‌ای به تجربه بازی witcher 2  نداشته باشند و احساس کنند زمانی که یک بازی پشم‌ریزون مانند witcher 3  وجود دارد دیگر چه نیازی برای یک بازی که 4 سال زودتر عرضه شده است وجود دارد. این صحبت تا حدی درست است. اما هر کسی که قبلا حتی یک بازی از مجموعه ی ویچر را بازی کرده باشد کاملا آگاه است که هدف Cd Projekt Red  تنها خلق صحنه‌های اکشن نیست و شاید بتوان گفت نسبت به بازی‌های اکشن gameplay  ضعیف‌تری دارد. تمرکز بازی ویچر روی داستان‌پردازی و شخصیت‌پردازی است. در تمام بازی‌های Witcher پشت هر جمله و ماموریت مفاهیم عمیقی وجود دارد که به کوچک‌ترین جزئیات آن پرداخته شده است.

گرافیک بازی

 در بازی Witcher 2 assassins of kings گرافیک صحنه‌ها تا حدی ضعیف‌تر از Witcher 3  است و gameplay  آن به اندازه ویچر 3 کاربرپسند نیست، اما در دقت به جزئیات توجه به مفاهیم از ویچر 3 چیزی کم ندارد.

البته به دلیل محبوبیت فراوان بازی Witcher 2 assassins of kings شرکت Cd Projekt Red به دلیل تقاضای کاربران نسخه‌ی بهبود یافته بازی ویچر 2 را ارائه داد، که از گرافیک خوبی برخوردار است. شما می‌توانید این نسخه ی بهبودیافته را تحت عنوان Witcher 2 assassins of kings enhanced edition از سایت ما دانلود نمایید.

شخصیت پردازی بی‌نظیر

شخصیت‌پردازی و صداگذاری بازی Witcher 2  نیز بی نظیر است. شما بعد از یک ساعت تجربه‌ی بازی کاملا در حال و هوای بازی قرارمی‌گیرید. در بازی Witcher پشت هر شخصیت راز و داستانی نهفته است. 

درجه‌ی سختی چالش برانگیز

در بازی Witcher 3 حتی اگر درجه‌ی بازی را در سخت‌ترین حالت آن قرار دهید باز هم بازی به قدر کافی هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز نیست. در ویچر 3 شما می‌توانید هیولاهایی که چندین level  از شما بالاتر هستند را به راحتی از پا در‌بیاورید. در بازی ویچر 3 شما می‌توانید در میان درگیری از معجون‌ها و روغن شمشیر استفاده کنید. اما در بازی Witcher 2  شما باید قبل از شروع درگیری از معجون‌های خود استفاده نمایید.

 بازی Witcher 2  به مراتب چالش برانگیزتر از بازی ویچر 3 است. به طوریکه شاید رد کردن برخی از مراحل حتی در حالت نرمال نیز دشوار باشد و شما را مجبورمی‌کند که از شمشیر، جادو و کیمیاگری به نحو احسن استفاده نمایید.

تصمیمات ما تاثیرات عمیق تری بر وقایع بازی دارند

بازی‌های Witcher 3 و  Witcher 2  هردو داستانی غیرخطی و جذاب دارند که شاید مهم‌ترین عنصر در مجموعه بازی‌های ویچر است. در بازی ویچر 3 تصمیمات شما باعث تغییر در سرنوشت ماموریت‌ها می‌شود، اما در بازی ویچر 2 تصمیماتی وجود دارند که به طور کلی سرنوشت بازی را تغییر می‌دهند. به واسطه‌ی تصمیمی که شما در میانه‌ی بازی می‌گیرید سرنوشت 3 فصل از بازی به طور کامل تغییر می‌کند. 3 فصل که شامل دو مسیر مختلف از ماجراجویی‌های گرالت است و شما تنها یک مسیر را طی می‌کنید. البته این موضوع باعث شده است که بازی ویچر 2 gameplay  کوتاهی داشته باشد.

درک بهتر دنیای ویچر

در بازی ویچر 2 شما شخصیت‌ها و نژاد‌هایی رامی‌بینید که در ویچر 3 آن‌ها را مشاهده نخواهید کرد. مانند: اژدها، کیران، اسکوئتل، ویچر‌های مدرسه وایپر.

به هر حال برای درک بهتر Witcher 3  شما باید با داستان بازی Witcher 2 آشنا باشید. اولش که با بازی ویچر 3 رو‌به‌رو می‌شوید ممکنه داستان مقداری نامفهوم به نظر برسه. گرالت با خیلی از شخصیت‌هایی که در ویچر 3می‌بینید قبلا برخورد داشته که دونستن گذشته‌ی شخصیت‌ها خالی از لطف نیست.

باز شدن تعدادی ماموریت در بازی ویچر 3

علاوه‌بر‌این که داستان ویچر 2 روی ویچر 3 تاثیر دارد تعدادی از ماموریت‌ها در ویچر 3 وجود دارند که به انتخاب‌های ویچر 2 وابسته هستند. و ممکن است شما به واسطه‌ی انتخاب‌های ویچر 2 چند ماموریت اضافه نیز تجربه کنید.

در ادامه تریلر و چند اسکرین‌شات از بازی قرار دادیم که شاید پشم‌ریزون بودن ویچر 2 پی ببرید.

اسکرین شات

witcher 2 enhanced 4k hd geralt flotsam forrest witcher 2 enhanced 4k hd geralt foltest siege witcher 2 enhanced 4k hd geralt triss witcher 2 enhanced 4k hd geralt flotsam forrest witcher 2 enhanced 4k hd geralt flotsam forrest witcher 2 enhanced 4k hd geralt draug fight

تریلر

در پایان این که در پشم‌ریزون بودن بازی ویچر 3 هیچ شکی نیست و یکی از پشم‌ریزون‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی در چند سال اخیر است. اما اگر می‌خواهید دنیای ویچر را به طور کامل تجربه کنید و لذت بیشتری ببرید، بازی ویچر 2 اکیدا به شما پیشنهاد می‌شود.

Farewell

من شاید خیلی حواس‌پرت باشم، اما من رو هر تبلیغی که کلیک نمی‌کنم

تو این همه راه اومدی، حالا میگی کلیک نمی‌کنی؟!!!

'

من کلیک می‌کنم

روز‌تون پشم‌ریزون

حالا که لطف کردین پست رو تا آخر خوندین یه نظری هم برای ما ارسال کنید تا ما رو هم خوشحال کنید.

دانلود بازی جذاب ویچر Witcher 2 Assassins of Kings Enhanced Edition
دانلود بازی جذاب ویچر Witcher 2 Assassins of Kings Enhanced Edition

بازی ویچر 2 قاتلین پادشاهان دومین بازی ساخته‌شده توسط شرکت لهستانی CD Project  می‌باشد و باحال‌ترین ویژگی آن داشتن مسیر‌های داستانی متفاوت است به طوریکه این بازی دارای 4 آغاز و 16 پایان متفاوت است. شخصیت اصلی داستان مانند همیشه گرالت از ریویا یک مختصص کشتن هیولا‌هاست. بازی ویچر 2 مشابه سایر نسخه‌های مجموعه بازی‌های ویچر به سبک اکشن-ماجراجویی و با زاویه روایت سوم شخص می‌باشد. محتوای بازی ویچر 2 کا ...
مطالعه بیشتر

دانلود موسیقی متن بازی ویچر Witcher 2 Assassins Of Kings با کیفیت 320
دانلود موسیقی متن بازی ویچر Witcher 2 Assassins Of Kings با کیفیت 320

 موسیقی متن زیبا و حماسی بازی ویچر 2، witcher 2 assassins of kings ، اثر Adam Skorupa و Krzysztof Wierzynkiewicz که خودشون هم عمرا نمی‌تونن اسمشون رو تلفظ کنن رو می‌تونید با کیفیت عالی 320 از لینک زیر دانلود کنید و برید و حالش رو ببرید: دانلود موسیقی متن بازی Witcher 2 Assassins of Kings با کیفیت 320 لیست آهنگ‌های موجود در موسیقی متن بازی ویچر 2: Assassins of Kings
مطالعه بیشتر

دانلود رایگان بازی ویچر Witcher 3 Wild Hunt Game Of The Year Edition GOTY
دانلود رایگان بازی ویچر Witcher 3 Wild Hunt Game Of The Year Edition GOTY

بازی ویچر 3: شکار وحشیانه سومین بازی ساخته شده توسط شرکت CD Project می‌باشد که واقعا هر چقدر از کلفت بودنش بگیم کم گفتیم. داستان بازی ویچر 3 در مورد ویچر معروف و دوست داشتنی‌مون آقای Letho of Gulet ئه. ویچر بعد از این که نقشه‌های نیلفگارد رو عملی کرد و سرزمین‌های شمالی رو به خاک سیاه نشوند، خودش هم خیر زیادی ندید و حالا به دستور امپراطور نیلفگارد تحت تحقیبه. ویچر برای این که از دست مامور‌های نیلفگارد ...
مطالعه بیشتر

تجربه‌ی بازی  Dark souls 1 در سال 2020
تجربه‌ی بازی Dark souls 1 در سال 2020

مقدمه سلام خدمت دوستان عزیز یه موضوعی این اواخر منو خیلی اذیت می‌کرد. این که در بازی‌های جدید چالش خیلی خاصی وجود نداره و عملا مفهوم بازی از بین رفته و بازی‌ها عملا خیلی با فیلم سینمایی فرقی ندارن. توی بازی‌هایی نظیر Witcher ، Red dead redemption و غیره ( که ما به هیچ وجه منکر شاخ بودنشون نیستیم.) سازنده‌های بازی بیشتر رو چالش برانگیز کردن داستان مانور دادن، نه روی چالش برانگیز کردن بازی. اکثر این باز ...
مطالعه بیشتر

تجربه بازی سایبرپانک 2077 پس از نصب آپدیت‌ها
تجربه بازی سایبرپانک 2077 پس از نصب آپدیت‌ها

پیش سایبر کمتر کسیه که اسم بازی Cyberpunk 2077 به گوشش نخورده باشه. سایبرپانک 2077 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های تاریخ بود. به علت موفقیت‌های بزرگ سه‌گانه‌ی ویچر توسط سازنده‌اش CD Projekt Red ، همه انتظار یک شاهکار بزرگ رو داشتن. حضور کیانو ریوز در بازی هم که گیلاس روی کیک بود و حتی طرفدارای سینما رو هم جذب Cyberpunk کرده بود.   سایبر نشر احتمالا همه‌مون شنیدیم که سایبرپانک با مشکلات بسیار زیاد ...
مطالعه بیشتر

دانلود بازی ویچر یک The Witcher 1 Enhanced Edition
دانلود بازی ویچر یک The Witcher 1 Enhanced Edition

بازی ویچر 1 اولین بازی از مجموعه بازی‌های ویچر می باشد که در سال 2007 توسط شرکت CD Projekt Red و با همکاری آتاری برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. بازی The Witcher 1 بر اساس رمان‌هایی با همین نام، اثر آندژی ساپکوفسکی نویسنده مشهور لهستانی ساخته شده است و ادامه‌ی داستان آن را روایت می کند. پس از موفقیت های فراوان بازی ویچر 1، شرکت CD Projekt Red در سال 2008، یک نسخه‌ی بهبود یافته از ویچر 1 را به نام The W ...
مطالعه بیشتر

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را وارد کنید.
"هشت منهای هشت"