Hyrule Warriors روی PC

دانلود بازی Hyrule Warriors برای کامپیوتر نسخه Wii U

hyrule warriors pc link wallpaper

Hyrule Warriors یک بازی جانبی از مجموعه بازی‌های افسانه زلدا و در سبک Hack and Slash است که در سال 2014 برای کنسول نینتندو Wii U منتشر شد.

خوشبختانه ما PC گیمر‌ها می‌تونیم با استفاده از شبیه ساز CEMU بیشتر بازی‌های Nintendo Wii U از جمله همین Hyrule Warriors رو با کامپیوتر خودمون اجرا کنیم.

Hyrule Warriors مثل سایر بازی‌های سری زلدا، داستان Link یک جنگجوی جوان رو در سرزمین خیالی Hyrule روایت می‌کنه که در نبرد بین خیر و شر باید با کمک شاهزاده زلدا، شمشیر استاد رو پیدا کنه و باهاش نیروهای اهریمنی رو از بین ببره که البته در اینجا لینک تنها نیست و علاوه بر خود لینک جنگجویان هایرول هم در قالب کاراکتر‌های قابل بازی، در این مسیر به او کمک می‌کنند.

بازی Hyrule Warriors بر خلاف بازی‌های اصلی زلدا که در سبک نقش آفرینی هستند، در ژانر Hack and Slash ئه. یعنی چیزی مشابه devil may cry یا god of war های قدیمی. با این تفاوت که در طی مراحل بازی به غیر از وظیفه‌ی سرویس کردن دهن دشمنا، در نقشه‌ی بازی یک سری Base یا پایگاه هم وجود داره و شما در کنار یار‌ها و سربازهاتون باید از پایگاه‌های خودتون محافظت کنید و به دنبال تسخیر پایگاه‌های دشمن هم باشید. می‌شه گفت تا حدودی شبیه مفهوم Domination در بازی‌های آنلاین Call of Duty. این باعث شده تا بازی Hyrule Warriors جنگیدن صرف نباشه و مجبور بشید چهار تا تاکتیک هم پیاده کنید.

 


اسکرین شات‌های نسخه‌ی PC بازی Hyrule Warriors

دانلود بازی Hyrule Warriors برای کامپیوتر لینک

دانلود بازی Hyrule Warriors برای کامپیوتر لینک شمشیر استاد

Hyrule Warriors PC Cemu Link Lana

Hyrule Warriors PC Cemu Sheik

دانلود بازی Hyrule Warriors برای کامپیوتر لینک

گیم پلی بازی Hyrule Warriors برای کامپیوتر لینک

دانلود بازی Hyrule Warriors برای کامپیوتر زلدا و لینک

دانلود بازی Hyrule Warriors برای کامپیوتر لینک

Hyrule Warriors Lana Dragon Fight

Hyrule Warriors Link Rage Attack

گیم پلی بازی Hyrule Warriors برای کامپیوتر


آموزش نحوه‌ی اجرای بازی Hyrule Warriors روی کامپیوتر

1- ابتدا فایل‌های دانلود شده را Extract می‌کنیم تا یک فایل Image از بازی Hyrule Warriors با فرمت .wux داشته باشیم.

2- شبیه ساز کنسول نینتندو Wii U به نام Cemu را دانلود می‌کنیم.

3- فایل دانلود شده شبیه ساز Cemu را Extract می‌کنیم و فایل cemu.exe را اجرا می‌کنیم و تنظیمات اولیه پیش فرض را تایید می‌کنیم.

4- فایل keys.txt را از این لینک دانلود می‌کنیم.

5- وارد پوشه‌ای که Cemu در آن نصب شده است می‌شویم و فایل keys.txt موجود در آن پوشه را باز می‌کنیم و محتویات فایل keys.txt را که دانلود کرده‌ایم را به فایل موجود در پوشه‌ی Cemu اضافه می‌کنیم.

6- شبیه ساز Cemu را دوباره از طریق فایل Cemu.exe باز می‌کنیم.

7- از منوی بالا روی File کلیک کرده و در زبانه‌ی باز شده، روی Load کلیک می‌کنیم.

8- فایل .wux از بازی Hyrule Warriors را پیدا کرده و آن را Load می‌کنیم.

9- حال می‌توانید از بازی Hyrule Warriors لذت ببرید.


نکات فنی جهت اجرای بهتر بازی Hyrule Warriors روی کامپیوتر

* با توجه به سبک بازی Hyrule Warriors، بازی کردن آن با دسته، نسبت به کیبورد راحت‌تر خواهد بود، اما اگر مثل من دسته تو دست و بالتون نبود، می‌تونید از بخش Options > Input Settings دکمه‌های دسته‌ی نینتندو Wii U را به این طریق به دکمه‌های کیبورد Map کنید. 

best keyboard mapping for Cemu Hyrule Warriors PC

* در شبیه ساز Cemu برای کارت‌های گرافیک شرکت AMD توصیه شده تا از Vulkan به جای OpenGL استفاده شود. برای تنظیم این امر می‌توانید از طریق زیر عمل کنید:

Graphics > Graphics API Options > General Settings >


سیستم مورد نیاز جهت اجرای بازی Hyrule Warriors با شبیه ساز Cemu روی کامپیوتر

والا چیز رسمی ای که وجود نداره. فقط من تجربه‌ی خودم رو می‌گم که با سخت افزار زیر در رزولوشن 1080P خیلی روان و بدون مشکل اجراش کردم. اگه سیستم‌تون شاخ‌تره که رواله ولی حتی اگه پایین‌تر هم باشه بازم احتمال خوب اجرا شدنش هست.

  1. CPU: AMD Ryzen 3 3200g
  2. GPU: AMD HD 7770 1gb
  3. Ram: 8gb
  4. HDD: 8.17 gb

در نهایت امیدوارم از بازی Hyrule Warrios و اجرای آن روی کامپیوتر خودتون لذت ببرید. من پس از تجربه‌ی بازی پشم ریزون Legend of Zelda: Breath of the Wild دنبال یه بازی دیگه از مجموعه بازی‌های زلدا بودم که با این بازی آشنا شدم. البته سبک بازی و حال و حواش کاملا متفاوت از Breath of the Wild ئه ولی بازم حضور شخصیت Link و دوستاش برای طرفدار‌های سری زلدا کافیه. 

Hyrule Warrios یه دنباله هم به نام Age of Calamity داره که برای نینتندو Switch منتشر شده. این بازی که از گرافیک انیمه‌ای مشابه Breath of the Wild برخورداره، با توجه به شاخ نبودن شبیه ساز‌های فعلی نینتندو Switch هنوز به مرحله‌ی قابل اجرا بودن نرسیده و من خودم در حد منوها و فیلم اول بازی تونستم اجراش کنم. حالا اگه بخواین یا اگه بازی به مرحله‌ی قابل اجرا بودن رسید، آموزش اجرای Hyrule Warrios: Age of Calamity رو هم برای کامپیوتر قرار می‌دیم ولی به هر حال تا تکامل شبیه ساز‌های Switch باید به خود Hyrule Warriors 2014 بسنده کنیم.

روز‌تون پشم‌ریزون

حالا که لطف کردین پست رو تا آخر خوندین یه نظری هم برای ما ارسال کنید تا ما رو هم خوشحال کنید.

دانلود بازی Legend of Zelda: Tears of the Kingdom برای کامپیوتر نسخه‌ی Fitgirl
دانلود بازی Legend of Zelda: Tears of the Kingdom برای کامپیوتر نسخه‌ی Fitgirl

Tears of the Kingdom یا اشک‌های پادشاهی که به اختصار TotK نوشته می‌شود، جدیدترین نسخه از سری بازی افسانه‌ی زلدا است که به تازگی برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر شد.  بازی Tears of the Kingdom ادامه‌ی ماجراجویی‌های لینک و زلدا را پس از وقایع بازی Breath of the Wild در سرزمین خیالی Hyrule روایت می‌کند و این دو قهرمان داستان، برای هزارمین بار باید با Ganon که نماد شر در سری‌بازی‌های افسانه‌ی زلدا است، ...
مطالعه بیشتر

دانلود موسیقی متن مجموعه بازی‌های Hyrule Warriors و Age of Calamity
دانلود موسیقی متن مجموعه بازی‌های Hyrule Warriors و Age of Calamity

Hyrule Warriors یک مجموعه بازی جانبی از سری بازی‌های افسانه زلدا و در سبک Hack and Slash است که توسط شرکت Koei Tecmo برای کنسول‌های نینتندو منتشر شده‌است. تا کنون دو قسمت از این مجموعه بازی به نام‌های Hyrule Warriors (2014) و Hyrule Warriors: Age of Calamity (2020) منتشر شده است بر خلاف Breath of the Wild و سایر بازی‌های اصلی مجوعه بازی افسانه‌ی زلدا که موسیقی متن‌ آن‌ها آرام و دلنشین است، موسیقی متن ...
مطالعه بیشتر

دانلود بازی Legend of Zelda: Twilight Princess HD برای کامپیوتر
دانلود بازی Legend of Zelda: Twilight Princess HD برای کامپیوتر

Legend of Zelda: Twilight Princess یکی از بازی‌های موفق سری بازی افسانه‌ی زلدا و در سبک نقش آفرینی است که در سال 2006 برای کنسول‌های نینتندو منتشر شد. در سال 2016 یک نسخه‌ی بهبود یافته از همین بازی به نام Legend of Zelda: Twilight Princess HD برای کنسول نینتندو Wii U منتشر شد که از لحاظ گرافیکی و بافت‌ها بهبود یافته است. با استفاده از شبیه ساز Cemu می‌توان اکثر بازی‌های نینتندو Wii U را روی کامپیوتر ه ...
مطالعه بیشتر

تجربه بازی Legend of Zelda Breath of the Wild روی PC توسط شبیه ساز Cemu
تجربه بازی Legend of Zelda Breath of the Wild روی PC توسط شبیه ساز Cemu

افسانه‌ی زلدا چی هست اصلا؟ مجموعه بازی‌های Legend of Zelda یکی از قدیمی‌ترین سری‌های بازی‌های کامپیوتریه که همواره به صورت انحصاری برای کنسول‌های نینتندو منتشر می‌شده. Breath of the Wild هم تازه‌ترین نسخه‌ی این مجموعه بازی‌هاست که تو سال 2017 در ژانر نقش آفرینی اکشن و با زاویه دوربین سوم شخص برای نینتندو Wii U و Switch منتشر شد و جوایز بسیار زیادی رو هم کسب کرد. زلدا؟ راستش تا حالا از نزدیک هم ندیدم، ...
مطالعه بیشتر

دانلود مجموعه کتاب‌های افسانه زلدا Legend of Zelda
دانلود مجموعه کتاب‌های افسانه زلدا Legend of Zelda

افسانه‌ی زلدا یکی از مشهورترین سری بازی‌های تاریخ است که توسط نینتندو و شیگرو میاموتو طراح بازی افسانه‌ای این شرکت، در چندین دهه منتشر شده‌است. بر اساس بازی‌های افسانه‌ی زلدا چندین کتاب نوشته شده که بیشتر آن‌ها کتاب هنری یا به اصطلاح art book هستند. تا کنون برای مجموعه‌ی افسانه‌ی زلدا 4 کتاب هنری ارائه شده است که معمولا به مناسبت انتشار نسخه‌های جدید بازی، منتشر شده اند. از آن جایی که این کتاب‌ها art ...
مطالعه بیشتر

دانلود موسیقی متن بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild
دانلود موسیقی متن بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Breath of the Wild نوزدهمین بازی از مجموعه بازی‌های اساطیری افسانه زلدا است که در سال 2017 برای کنسول‌های نینتندو Wii U و Switch منتشر شد.  محیط و فضای گیم‌ پلی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بسیار زیبا و دلنشین ئه که بخش زیادی از اون رو مدیون موسیقی متن شنیدنی و آرامش بخشش ئه. موسیقی متن   Breath of the Wild توسط چهار بزرگوار به نام‌های Manaka Kataoka ، Yasuaki Iwata ، Hajime ...
مطالعه بیشتر

دیدگاه‌ها

  1. در تاریخ

    @فرهاد سلام. به غیر از دوتا لباس آبی رنگ که توی Definitive Edition به لینک و زلدا اضافه شده، تغییر چشمگیری وجود نداره. با این تفاوت که در حال حاضر شبیه ساز‌های نینتندو Wii U از Switch روان‌تر هستند و بدون باگ و با سخت افزار ضعیف‌تر می‌تونن بازی رو اجرا کنند.

    1651
  2. در تاریخ

    سلام. این Hyrule Warriors با نسخه‌ی Definitive Edition اش که برای نینتندو Switch منتشر شده چه فرقی داره؟

    1648
دیدگاه خود را وارد کنید.
"پنج به اضافه شش"