رمان ویچر فصل طوفان‌ها به زبان فارسی

دانلود کتاب Season of Storms فصل طوفان‌ها از سری رمان ویچر به زبان فارسی

کتاب ترجمه فارسی Season of Stroms ویچر

کتاب فصل طوفان‌ها (Season of Storms ) جلد هشتم و آخرین کتاب از سری رمان ویچر است آقای ساپکوفسکی بعد از نزدیک یک دهه از انتشار کتاب The Lady of the Lake کتاب فصل طوفان‌ها را منتشر کرد. اما داستان آن به قبل از مجموعه‌ی اصلی رمان ویچر که شامل کتاب‌های زیر می‌شود بر‌می‌گردد.

1)     Sword of Destiny

2)     Blood of Elves

3)     Time of Contempt

4)     Baptism of Fire

5)     The Tower of the Swallow

6)     The Lady of the Lake 

داستان این کتاب قبل از داستان ویچر اتفاق می افتد. در واقع این کتاب پایان دیگری برای داستان ویچر نیست و همچنان The Lady of the Lake نقطه‌ی پایان داستان است. اما به دوستانی که به جهان ویچر علاقه دارند مطالعه ی آن به شدت توصیه می‌شود. کتاب Season of Storms تقریبا یک کتاب مستقل محسوب می‌شود. البته با توجه به این که برای درک بهتر بخش‌هایی از کتاب نیاز به آشنایی‌های اولیه با دنیای ویچر را دارید بهتر است که پیش از مطالعه‌ی این کتاب، کتاب آخرین آرزو که مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است را مطالعه نمایید. اگر از قبل Witcher 3 Wild hunt  را بازی کرده‌اید یا سریال ویچر را مشاهده کرده‌اید.  شاید نیازی به مطالعه‌ی کتاب آخرین آرزو نیز نباشد.

با توجه به این که این کتاب بعد از 14 سال از انتشار آخرین کتاب مجموعه ویچر و بعد از ساخت بازی ویچر 2 توسط CD Projekt Red  ساخته شده بود. تصور می‌شد که این کتاب به درخواست CDPR و برای استفاده در بازی Witcher 3 Wild hunt نوشته شده باشد. اما این گونه نبود و داستان Season of Storms در بازی به کار گرفته نشده است.

از نکات مثبت کتاب می‌توان گفت که از کتاب‌های قبلی هیجان انگیزتر و دارای صحنه‌های اکشن بیشتری است. این کتاب داستانی پویا دارد و تقریبا داستان هر فصل در یک مکان متفاوت جریان دارد. بر خلاف کتاب آخرین آرزو که مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است، در این کتاب شما با یک داستان یکپارچه‌ی 350 صفحه‌ای روبه‌رو هستید، که شیوه‌ی روایت و خط داستانی بسیار جذاب و مناسبی دارد. در بخش‌هایی از کتاب داستان از ذهن هیولا‌ها روایت می‌شود که جذابیت‌های خاص خود را دارد.

کورال یکی از مهمترین کاراکترهای داستان Season of Storms  است که قبلا در سریال ویچر در جریان نبرد  Sodden Hill نقش دارد. همچنین در بازی Witcher 3 Wild Hunt  در جریان یک ماموریت با Triss Merigold از کورال نام برده می‌شود. در بازی گوئنت نیز یک کارت از کورال وجود دارد. کورال از فصل اول وارد داستان می‌شود و نقشی اساسی را در داستان ایفا می‌کند.

coral witcher

 در این کتاب ماجراجویی گرالت بیشتر در شهر Kerack صورت می گیره که گرالت در کتاب‌های قبلی هیچ وقت از ماجراجویی‌های خودش در شهر Kerack  خاطره‌ای تعریف نکرده بود.

 اگر بخواهیم فضای ویچرو برای کسانی که هنوز با این مجموعه آشنایی ندارند توصیف کنیم این داستان با مرکزیت شخصیت اصلی و قهرمان داستان،‌ یک ویچر به نام گرالت از ریویاست. البته گرالت با قهرمان فیلم‌های مارول و DC خیلی تفاوت داره. بیشتر سرش توی کار خودشه و کلا کاری به سیاست و حکومت و اینا نداره و بیشتر از همه به اسبش روچ اهمیت میده. از شهری به شهر دیگه سفر می‌کنه و با کشتن هیولاها و دریافت جایزه زندگیشو می‌چرخونه.

برای توصیف ویچر‌ها فکر کنم بند اول کتاب مناسب‌ترین روش باشه.

((یک ویچر از ریویا به نام گرالت، او جزو معدود کسانی بود که می‌توانست هیولاهایی که انسان‌ها را شکار می‌کردند مغلوب کند. یک جهش‌یافته که پیشه اش مبارزه با موجودات غیرطبیعی بود. او از نشانه‌های جادویی، معجون‌ها و دو شمشیر استیل و نقره (که مایه افتخار هر ویچری است) استفاده می‌کند.))

در ادامه لینک دانلود پنج فصل ابتدایی کتاب Season of Storms  که توسط تیم ترجمه‌ی پشم‌ریزون به زبان فارسی ترجمه شده، قرار داده شده است. امیدوارم که ازش لذت ببرید.

برای دریافت نسخه‌ی انگلیسی مجموعه به صورت کامل اینجا کلیک کنید.

من شاید خیلی حواس‌پرت باشم، اما من رو هر تبلیغی که کلیک نمی‌کنم

تو این همه راه اومدی، حالا میگی کلیک نمی‌کنی؟!!!

'

من کلیک می‌کنم

روز‌تون پشم‌ریزون

حالا که لطف کردین پست رو تا آخر خوندین یه نظری هم برای ما ارسال کنید تا ما رو هم خوشحال کنید.

دانلود مجموعه کتاب‌های ویچر witcher به فرمت pdf
دانلود مجموعه کتاب‌های ویچر witcher به فرمت pdf

مجموعه رمان ‎ های ویچر توسط نویسنده‌ی مشهور لهستانی آندژِی ساپکوفسکی ( Andrzej Sapkowski ) نوشته شده است. اولین کتاب در سال 1992 به نام شمشیر سرنوشت منتشر شد، و آخرین نسخه نیز در سال 2013 با نام فصل طوفان‌ها ( Season of Storms )  عرضه شد. شخصیت اصلی داستان گرالت از ریویا ( Geralt of Rivia ) نام دارد. گرالت یک ویچر است. ویچر‌ها در واقع انسان‌هایی هستند که جادوگران با استفاده از جادوی سیاه آزمایشات ...
مطالعه بیشتر

ماجراهای گرالت و دندلاین؛ فصل اول
ماجراهای گرالت و دندلاین؛ فصل اول

در آپدیت نسخه ی 6 بازی  Gwent ، یک مکانیزم پیشرفت جدیدی به نام  Journey برای بازیکنان در نظر گرفته شده؛ به این صورت که بازیکنان  Task هایی رو برای گرالت و دندلاین به صورت هفتگی انجام می دن و ضمن دریافت پاداش در بازی، یک داستان جذاب از ماجراجویی های گرالت و دندلاین قسمت به قسمت، براشون نمایش داده می شه. ما هم به عنوان طرفدارهای پروپاقرض سری بازی های ویچر و  Gwent ، وظیفه ی شرعی خودم ...
مطالعه بیشتر

10 انتخاب چالشی برتر بازی های دنیای ویچر؛ بخش اول
10 انتخاب چالشی برتر بازی های دنیای ویچر؛ بخش اول

"یکی از خصوصیت های بازی گری اینه که می تونی زندگی یه شخص رو تجربه کنی بدون این که لازم باشه بهای اون رو بپردازی" رابرت ده نیرو بازیگر آمریکایی. اگه بازی های رایانه ای رو به عنوان هنر هشتم در نظر بگیریم، شاید مهم ترین مزیتی که نسبت به سایر هنر ها داره اینه که مخاطب هم مثل خالق اثر می تونه توی روند اجرای این اثر هنری دخیل باشه؛ به عبارت دیگه بازی یک بار ساخته می شه ولی این امکان رو داره که با شیوه های م ...
مطالعه بیشتر

دانلود بازی جذاب ویچر Witcher 2 Assassins of Kings Enhanced Edition
دانلود بازی جذاب ویچر Witcher 2 Assassins of Kings Enhanced Edition

بازی ویچر 2 قاتلین پادشاهان دومین بازی ساخته‌شده توسط شرکت لهستانی CD Project  می‌باشد و باحال‌ترین ویژگی آن داشتن مسیر‌های داستانی متفاوت است به طوریکه این بازی دارای 4 آغاز و 16 پایان متفاوت است. شخصیت اصلی داستان مانند همیشه گرالت از ریویا یک مختصص کشتن هیولا‌هاست. بازی ویچر 2 مشابه سایر نسخه‌های مجموعه بازی‌های ویچر به سبک اکشن-ماجراجویی و با زاویه روایت سوم شخص می‌باشد. محتوای بازی ویچر 2 کا ...
مطالعه بیشتر

دانلود رایگان بازی ویچر Witcher 3 Wild Hunt Game Of The Year Edition GOTY
دانلود رایگان بازی ویچر Witcher 3 Wild Hunt Game Of The Year Edition GOTY

بازی ویچر 3: شکار وحشیانه سومین بازی ساخته شده توسط شرکت CD Project می‌باشد که واقعا هر چقدر از کلفت بودنش بگیم کم گفتیم. داستان بازی ویچر 3 در مورد ویچر معروف و دوست داشتنی‌مون آقای Letho of Gulet ئه. ویچر بعد از این که نقشه‌های نیلفگارد رو عملی کرد و سرزمین‌های شمالی رو به خاک سیاه نشوند، خودش هم خیر زیادی ندید و حالا به دستور امپراطور نیلفگارد تحت تحقیبه. ویچر برای این که از دست مامور‌های نیلفگارد ...
مطالعه بیشتر

دانلود بازی ویچر یک The Witcher 1 Enhanced Edition
دانلود بازی ویچر یک The Witcher 1 Enhanced Edition

بازی ویچر 1 اولین بازی از مجموعه بازی‌های ویچر می باشد که در سال 2007 توسط شرکت CD Projekt Red و با همکاری آتاری برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. بازی The Witcher 1 بر اساس رمان‌هایی با همین نام، اثر آندژی ساپکوفسکی نویسنده مشهور لهستانی ساخته شده است و ادامه‌ی داستان آن را روایت می کند. پس از موفقیت های فراوان بازی ویچر 1، شرکت CD Projekt Red در سال 2008، یک نسخه‌ی بهبود یافته از ویچر 1 را به نام The W ...
مطالعه بیشتر

دیدگاه‌ها

  1. در تاریخ

    @Sara. اشتباه نگو مومن. تو کتاب هشتم مجموعه ویچر، اسم یدونه شهر و این که گرالت دو تا شمشیر داره و متخصص کشتن هیولاست که اسپویل نیست.

    8810
  2. در تاریخ

    اسپویلش کردی نالوطی

    8807
  3. در تاریخ

    @reshad jalali چاکریم.

    8762
  4. در تاریخ

    دست شما درد نکنه عالی

    8761
  5. در تاریخ

    @ZEUS سلام. من الان تست کردم لینک دانلود مشکلی نداشت. دوباره امتحان کنید اگه نشد بگید با ایمیل براتون می فرستم.

    3660
  6. در تاریخ

    سلام چرا هر چی میزنم روی دریافت لینک دانلود میزنه عملیات ناموفق؟

    3659
  7. در تاریخ

    @ملیکا سلام توی سایتای دیگه کتاب ویچرو قرار دادن و و بعضی از کتاباشم به چاپ رسیده فقط مشکل این جاس که جایی رایگان قرار نداده.

    550
  8. در تاریخ

    میشه ترجمه بقیه کتاب ها رو هم بزارید بخدا اونقدر زبانمون خوب نیس:))))؟)

    549
دیدگاه خود را وارد کنید.
"حاصل جمع شش و نه"