کتاب افسانه‌ی زلدا pdf

دانلود مجموعه کتاب‌های افسانه زلدا Legend of Zelda

Legend of Zelda Link Meadow Night Wallpaper

افسانه‌ی زلدا یکی از مشهورترین سری بازی‌های تاریخ است که توسط نینتندو و شیگرو میاموتو طراح بازی افسانه‌ای این شرکت، در چندین دهه منتشر شده‌است. بر اساس بازی‌های افسانه‌ی زلدا چندین کتاب نوشته شده که بیشتر آن‌ها کتاب هنری یا به اصطلاح art book هستند.

تا کنون برای مجموعه‌ی افسانه‌ی زلدا 4 کتاب هنری ارائه شده است که معمولا به مناسبت انتشار نسخه‌های جدید بازی، منتشر شده اند. از آن جایی که این کتاب‌ها art book هستند بیشتر شامل تصاویر مربوط به داستان بازی هستند و خود روایتگر داستان جدیدی نیستند. البته به غیر از کتاب‌های هنری، کتاب‌های داستان و همچنین کمیک/مانگا هم برای افسانه‌ی زلدا منتشر شده‌است.

کتاب‌های افسانه‌ی زلدا طراحی هنری بسیاز زیبایی دارند و داشتن آن‌ها برای علاقه‌مندان و طرفداران این سری بازی خالی از لطف نخواهد بود. ضمن این که در این تصاویر ایده‌هایی برای ساخت بازی‌های جدید و همچین Sprite برای کاراکترهای بازی موجود است و بازی‌سازان نیز می‌توانند از کتاب‌های زلدا استفاده نمایند.

در ادامه لیست این کتاب‌ها و لینک دانلود آن‌ها را قرار داده‌ایم؛ امیدوارم مورد استفاده قرار گیرد:

 

 لینک دانلود کتاب‌های افسانه زلدا

The Legend of Zelda – Molblin’s Magic Spear (1989)

دانلود کتاب افسانه زلدا molblins magic spear


افسانه زلدا – نیزه‌ی جادویی مولبلین

نویسنده: Jack C. Harris


دانلود کتاب


این کتاب که یک داستان کودکانه از افسانه‌ی زلدا را روایت می‌کند، از قدیمی‌ترین کتاب‌های موجود بر پایه‌ی افسانه‌ی زلدا است.

 

The Legend of Zelda - Hyrule Historia (2011)

دانلود کتاب افسانه زلدا hyrule historia


افسانه‌ی زلدا – تاریخچه‌ی هایرول

نویسنده Michael Gombos

طراح کمیک:  Akira Himekawa


دانلود کتاب


این کتاب به مناسبت انتشار بازی افسانه زلدا Skyward Sword منتشر شده است. Hyrule Historia از دو بخش تشکیل شده، بخش اول تاریخچه‌ی هایرول، سرزمین خیالی مجموعه بازی‌های Zelda و بخش دوم، کمیک بوک Skyward Sword. حواستون باشه که کمیک بوک آخر کتاب قرار داره و اون رو باید از آخر به اول و از سمت راست به چپ بخونید.

 

The Legend of Zelda - A Link to the Past (2015)

دانلود کتاب کمیک افسانه زلدا a link to the past


افسانه‌ی زلدا – یک لینک به گذشته

نویسنده و طراح: Shotaro Ishinomori


دانلود کتاب


این کتاب در اصل یک کمیک بوک یا مانگا می‌باشد که در آن داستان ماجراجویی‌های لینک و زلدا را با اقتباس از بازی A Link to the Past در قالب کمیک شرح می‌دهد.

 

The Legend of Zelda: Art & Artifacts (2017)

دانلود کتاب The Legend of Zelda Arts and Artifacts


افسانه‌ی زلدا: هنر و اشیا


دانلود کتاب


این کتاب همه‌ی طراحی‌های هنری که برای بازی‌های افسانه‌ی زلدا از ابتدا تا قبل از انتشار Breath of Wild ساخته شده، رو به نمایش کشیده. طراحی‌های هنری و طراحی‌های کاراکتر‌های بازی بسیار می‌تونه برای توسعه دهندگان بازی‌های رایانه‌ای، مخصوصا بازی‌های دو بعدی جذاب باشه.

 

The Legend of Zelda Encyclopedia (2018)

دانلود کتاب The Legend of Zelda Encyclopedia


دایره المعارف افسانه‌ی زلدا


دانلود کتاب


این کتاب که برای بازی Twilight Princess HD منتشر شده است، به صورت دائره المعرف گونه و با طراحی هنری مطابق با این بازی دنیای زلدا را تشریح می‌کند.

 

The Legend of Zelda Breath of the Wild - Creating a Champion (2018)

دانلود کتاب The Legend of Zelda Breath of the Wild Creating a Champion


افسانه‌ی زلدا نفس وحش – ساخت یک پهلوان


دانلود کتاب


این کتاب همان طور که از اسمش پیداست برای بازی Breath of the Wild طراحی شده است و در آن معرفی و نحوه‌ی طراحی بازی، شحصیت‌ها و محیط بازی ارائه شده است. همچنین بخشی به نام تاریخ نیز در آن موجود است که داستان بازی را شرح داده و احیانا به برخی پرسش‌هایی که در بازی مطرح شده، پاسخ می‌دهد.

 

کتاب‌های راهنما‌ی افسانه زلدا

مجموعه بازی‌های افسانه‌ی زلدا همواره از معماها و مراحل خاص خود برای به چالش کشیدن بازیکن استفاده می‌کردند و برای رد کردن برخی مراحل کتابچه‌ی راهنما مفید واقع می‌شد. هر چند در حال حاضر ویدیوهای یوتیوب بازی تا حدود زیادی جایگزین کتاب‌های راهنمای بازی‌ها شده‌اند، اما از آن جا که طرفداران افسانه‌ی زلدا خود Legend هستند بدشان نمی‌آید برای بازی مورد علاقه‌شان به یک کتاب مراجعه کنند. البته حالت فیزیکی کتاب‌های راهنمای بازی صفای دیگری دارد ولی به هر حال ما نسخه‌های دیجیتال آن‌ها در این جا برای علاقه‌مندان جهت دانلود گذاشته‌ایم.

 

 

مجموعه کتاب‌های کمیک زلدا

 The Legend of Zelda - Legendary Edition

نویسنده و طراح: Akira Himekawa

برای مجموعه‌ی افسانه‌ی زلدا تا کنون پنج کتاب کمیک در قالب مجموعه‌ی Legendary Edition و توسط Akira Himekawa نوشته و طراحی شده است، اما هیچ کدام از آن‌ها برای دانلود موجود نیست یا حداقل ما پیدایش نکردیم. اگر به آن‌ها دسترسی دارید در صورت تمایل در اختیار ما قرار دهید تا برای سایر علاقه مندان قرار دهیم.

روز‌تون پشم‌ریزون

حالا که لطف کردین پست رو تا آخر خوندین یه نظری هم برای ما ارسال کنید تا ما رو هم خوشحال کنید.

تجربه بازی Legend of Zelda Breath of the Wild روی PC توسط شبیه ساز Cemu
تجربه بازی Legend of Zelda Breath of the Wild روی PC توسط شبیه ساز Cemu

افسانه‌ی زلدا چی هست اصلا؟ مجموعه بازی‌های Legend of Zelda یکی از قدیمی‌ترین سری‌های بازی‌های کامپیوتریه که همواره به صورت انحصاری برای کنسول‌های نینتندو منتشر می‌شده. Breath of the Wild هم تازه‌ترین نسخه‌ی این مجموعه بازی‌هاست که تو سال 2017 در ژانر نقش آفرینی اکشن و با زاویه دوربین سوم شخص برای نینتندو Wii U و Switch منتشر شد و جوایز بسیار زیادی رو هم کسب کرد. زلدا؟ راستش تا حالا از نزدیک هم ندیدم، ...
مطالعه بیشتر

دانلود بازی Legend of Zelda: Twilight Princess HD برای کامپیوتر
دانلود بازی Legend of Zelda: Twilight Princess HD برای کامپیوتر

Legend of Zelda: Twilight Princess یکی از بازی‌های موفق سری بازی افسانه‌ی زلدا و در سبک نقش آفرینی است که در سال 2006 برای کنسول‌های نینتندو منتشر شد. در سال 2016 یک نسخه‌ی بهبود یافته از همین بازی به نام Legend of Zelda: Twilight Princess HD برای کنسول نینتندو Wii U منتشر شد که از لحاظ گرافیکی و بافت‌ها بهبود یافته است. با استفاده از شبیه ساز Cemu می‌توان اکثر بازی‌های نینتندو Wii U را روی کامپیوتر ه ...
مطالعه بیشتر

دانلود بازی Legend of Zelda: Tears of the Kingdom برای کامپیوتر نسخه‌ی Fitgirl
دانلود بازی Legend of Zelda: Tears of the Kingdom برای کامپیوتر نسخه‌ی Fitgirl

Tears of the Kingdom یا اشک‌های پادشاهی که به اختصار TotK نوشته می‌شود، جدیدترین نسخه از سری بازی افسانه‌ی زلدا است که به تازگی برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر شد.  بازی Tears of the Kingdom ادامه‌ی ماجراجویی‌های لینک و زلدا را پس از وقایع بازی Breath of the Wild در سرزمین خیالی Hyrule روایت می‌کند و این دو قهرمان داستان، برای هزارمین بار باید با Ganon که نماد شر در سری‌بازی‌های افسانه‌ی زلدا است، ...
مطالعه بیشتر

دانلود بازی Hyrule Warriors برای کامپیوتر نسخه Wii U
دانلود بازی Hyrule Warriors برای کامپیوتر نسخه Wii U

Hyrule Warriors یک بازی جانبی از مجموعه بازی‌های افسانه زلدا و در سبک Hack and Slash است که در سال 2014 برای کنسول نینتندو Wii U منتشر شد. خوشبختانه ما PC گیمر‌ها می‌تونیم با استفاده از شبیه ساز CEMU بیشتر بازی‌های Nintendo Wii U از جمله همین Hyrule Warriors رو با کامپیوتر خودمون اجرا کنیم. Hyrule Warriors مثل سایر بازی‌های سری زلدا، داستان Link یک جنگجوی جوان رو در سرزمین خیالی Hyrule روایت می‌کنه که ...
مطالعه بیشتر

دانلود مجموعه کمیک بوک های ویچر (The Witcher)
دانلود مجموعه کمیک بوک های ویچر (The Witcher)

بر اساس رمان های ویچر نوشته ی آندژی ساپکوفسکی تا کنون چندین سری کتاب کمیک یا به قول خارجی ها Comic Book منتشر شده است. اولین سری در بین سال های 1993-95 توسط Maciej Parowski و Bogusław Polch به زبان لهستانی نوشته و طراحی شد. از سال 2011 به بعد، کمیک بوک های جدید ویچر، تحت نظر شرکت CD Projekt طراحی و منتشر می شوند و خصوصیات ظاهری گرالت و سایر شخصیت های موجود در این کتاب های کمیک، براساس بازی های The Wit ...
مطالعه بیشتر

دانلود کتاب شاهنامه‌ی فردوسی به فرمت pdf
دانلود کتاب شاهنامه‌ی فردوسی به فرمت pdf

بنام   خداوند   خورشيد   و   ماه،   كه   دل   را   بنامش   خرد   داد   راه آقا ما داشتیم توی پست‌های سایتمون چرخ می‌زدیم دیدیم که کلی مطلب راجع به کتاب‌ها و رمان‌های اساطیری گذاشتیم ولی اصل کاری رو یادمون رفته و چیزی از شاهنامه فردوسی نذاشتیم. این باعث شد تا دل پر از خون و دیده پر آب بشیم و تصمیم به جبران بگیریم. برای این منظور نخست   آفرين & ...
مطالعه بیشتر

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را وارد کنید.
"حاصل جمع پنج و شش"