بهترین کانال YouTube

معرفی Viva La Dirt League پشم‌ریزون‌ترین کانال یوتیوب

کانال یوتیوب Viva La Dirt League

در حال حاضر تو روزگاری هستیم که دسترسی به اکثر سرویس‌های اینترنتی قطعه و سرویس‌های vpn به عنوان تنها بستر دسترسی آزاد به اینترنت هم روز به روز محدود‌تر می‌شن. با این وجود برای هر شخص بازه‌های زمانی به وجود میاد که یکی از vpn هاش بالاخره وصل می‌شه. توی این شرایط سوال پیش میاد که از کدوم سرویس استفاده بشه. از شبکه‌های اجتماعی بگیرید تا سرویس‌های استریمیگ، بازی‌های آنلاین و وبسایت‌های بسته شده. از اون جایی که زمان وصل بودن vpn ها محدوده نمی‌شه به همشون رسید و باید به یکی دوتاشون بسنده کرد.

چرا یوتیوب؟

در صورت اتصال vpn ها، بین این همه سرویس موجود، نظر ما به یوتیوب نزدیک‌تره. به دو دلیل یوتیوب شاخه:

* یوتیوب بهترین کاربران (community) رو داره. کاربرای یوتیوب از مرام و معرفت خاصی برخوردارند و معمولا با احترام صحبت می‌کنند. میزان خودنمایی و گنده‌گویی هم در یوتیوب خیلی کمتر از سایر شبکه‌های اجتماعیه. ضمن این که اکثر کاربرای یوتیوب از طنز خاصی استفاده می‌کنند که در صورت آشنا شدن با اون‌ها خوندن کامنت‌های پای ویدیو‌ها خیلی جذاب می‌تونه باشه.

* ویدیو(های طولانی) بستر مناسب‌تری برای ارائه‌ی آثار با ارزش هنری ئه. کاربرای یوتیوب موقع گشت و گذار در این شبکه حاضرن برای یک ویدیو ده ها دقیقه وقت بذارن در حالی که برای مثال گذاشتن بیش از 30 ثانیه وقت برای یک پست اینستاگرام یا توییتر غیر قابل انتظاره. واسه همین یوتیوب بستر مناسب‌تری برای ارائه کارهای هنری شاخ (مثلا یک فیلم کوتاه) ارائه می‌کنه.

کجا بریم تو یوتیوب؟

یوتیوب انواع اقسام پیج‌های متنوعی داره که متاسفانه فقط بخش موزیک ویدیو‌ها، استریمرها و reaction ویدیو هاش تو ایران معروفه. اگه این سه دسته‌بندی سطح Kids رو بذاریم کنار بقیه ویدیوها سطحشون بالاتره. یکی از همین دسته بندی‌ها، فیلم‌های کوتاه پارودی یا هجو ئه. 

ساخت هجو مناسب کار هر کسی نیست. هجو می‌تونه خیلی راحت تبدیل به یه اثر سخیف و بی‌ارزش بشه، در عوض این پتانسیل رو هم داره که تبدیل به یه چیزی مثل گوست‌داگ، بهترین فیلم تاریخ سینما بشه.

حالا این Viva La Dirt League چی هست؟

آشنایی من با Viva La Dirt League، از طریق آقا پدرام، مشاور امور رسانه‌ای پشم‌ریزون، صورت گرفت. اکثر ویدیوهای این کانال فیلم کوتاه هایی هستند که وقایع یک بازی رایانه‌ای رو به صورت هجو گونه روایت می‌کنند. بازی‌های اساطیری/ماجراجویی (ویچر و اسکایریم و سولز اینا) و بازی‌های شوتر اول شخص بالاترین محبوبیت رو در ویدیوهای Viva La Dirt League دارند.

Viva La Dirt League Red Dead Redemption 2

کیفیت ساخت ویدیوهای Viva La Dirt League

سازندگان Viva La Dirt League سه + چند جوان لجند اهل نیوزلند هستند، منتهی خیال نکنید با چار تا جوانک جاهل طرف هستید که گوشی گرفتن دستشون تو کوچه دارن از خودشون فیلم می‌گیرن.

 ویدیوهای Viva La Dirt League از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردارند. در این حد که می‌شه ازشون به عنوان یک فیلم کوتاه خیلی شاخ یاد کرد. کارگردانی، بازیگری، داستان، دیالوگ نویسی، طراحی صحنه و لباس، فیلمبرداری، موسیقی متن، نورپردازی همه‌ی این ها به صورت کاملا حرفه‌ای پیاده سازی شده. 

بودجه‌ی ساخت این ویدیوها از طرف مردم به صورت مرامی تامین می‌شه، درسته احتمالا رقم چشمگیری نمی‌شه ولی تجربه ثابت کرده وقتی عشق و علاقه و مرام و معرفت تو کار باشه، بدون پول زیاد هم ممکنه نتایج خوبی حاصل بشه.

شاید باورتون نشه ولی می‌تونم بگم ویدیوهای Viva La Dirt League از لحاظ فنی و داستانی از بسیاری از سریال‌های نتفلیکس و آمازون (مثلا سریال ویچر، سریال حلقه‌های قدرت یا سریال چرخ زمان) سرتره.

برای ساخت خیلی از این ویدیوها، سازندگان به لوکیشن‌های واقعی که فضای مشابه بازی رایانه‌ای داشته باشن سفر می‌کنن و ویدیویی می‌سازن که از یک روح و اتمسفر واقعی برخورداره، نه مثل فیلم‌های جدید هالیوود همش جلوه‌های ویژه و CGI خشک و خالی.

Viva La Dirt League Witcher

شیوه‌ی روایت داستانی ویدیوهای Viva La Dirt League

داستان از این قراره که توی دنیای یک بازی رایانه‌ای یه عده شخصیت‌ها گیر افتادن و می‌خوان مرحله‌ای چیزی از بازی رو رد کنند. توی بازی‌های رایانه‌ای آپشن‌ها و محدودیت‌هایی عجیب و غریبی وجود داره که توی خود بازی کاملا عادیه ولی حتی تصور اون‌ها توی دنیای واقعی غیر ممکن و خنده داره. همین موضوع دستمایه ویدیوهای این دوستان قرار گرفته شده.

معمولا یکی از شخصیت‌های داستان خبر داره که جایی که توش قرار دارن دنیای واقعی نیست و توی دنیای بازیه. این شخصیت در اکثر اوقات همون بازیکن اصلی بازیه ولی همیشه هم اینطوری نیست.

در حالی که ظاهر ویدیوها کاملا جدیه، تضاد شخصیتی کاراکتر اصلی بازی با سایر شخصیت‌های بازی (npc ها) لحظات به شدت خنده داری رو می‌سازه. این سبک از کمدی که اتفاقات کمدی توش به صورت جدی نمایش داده می‌شن به بهترین نحو تو فیلم‌های جیم جارموش وجود داره و ویدیوهای Viva La Dirt League یادآور آثار جارموش هستند.

تیم سازنده‌ی Viva La Dirt League

سه نفر از برو بچه‌های نیوزلند به نام‌های Rowan Bettjeman، Alan Morrison و  Adam Kingتیم اصلی سازندگان رو تشکیل می‌دن و خودشون بازیگری و کارگردانی ویدیوها رو هم بر عهده دارند.

Viva La Dirt League Team

علاوه بر این سه لجند کلی بازیگر دیگه به نام‌های Ben Van Lier، Hamish Parkinson، Britt Scott Clark، Byron Coll، Ellie Harwood، David Correos، Robert Hartley، جناب John Callen و خیلی های دیگه هستن که همشون از سطح لجندری بالایی برخوردارن.

به قدری کار این بزگواران درسته که بعد از این که چند تا ویدیو ازشون می‌بینی، حتی دیدن ظاهر اشخاص می‌تونه باعث خنده‌ی شما می‌شه.

جمع بندی

من تو 6، 7 ماه اخیر به واسطه‌ی کانال یوتیوب‌ای که ساختم، وقت زیادی رو تو یوتیوب گذروندم و با انواع اقسام ویدیوهای شاخ و لجندری آشنا شدم. اما اگه بخوام بهترین کانال یوتیوب که باهاش بیشترین حال رو کردم معرفی کنم، حتما از Viva La Dirt League نام می‌برم.

اگه تو یه دوره از زندگیتون گیمر بوده باشین، می‌تونم با جرئت بهتون بگم ویدیوهایViva La Dirt League  از هر ویدیوی دیگه ای‌ تو فضای مجازی و از اکثر فیلم سینمایی و سریال‌های جدیدی که ساخته می‌شه، به شما بیشتر حال خواهد داد.

البته مثل هر تیم هنری دیگه ای توی کارهای Viva La Dirt League هم فراز و نشیب وجود داره اما ویدیوهای پرخرجشون که طولانی تر هستند و نرخ بازدید خوبی گرفتند می‌شه تضمین کرد که اکثرا خوب هستند.

پس آب دستتونه بذارید زمین و تا وقتی که VPN هاتون هنوز وصل می‌شه بجنبید و ویدیوهای پشم‌ریزون Viva La Dirt League رو از یوتیوب (با استفاده از این ابزارها و سایتای واسطه دانلود از یوتیوب) دانلود کنید. مطمئن باشید پشیمون نمی‌شید.

آدرس کانال یوتیوب Viva La Dirt League

 می‌ترسم زمانی برسه که دیگه VPN هامون وصل نشه و افسوس بخوریم که چرا ویدیوهای Viva La Dirt League رو دانلود نکردیم ولی متاسفانه افسوس فایده نداره.

در آخر هم شما رو به دیدن یکی از ویدیوهای پشم‌ریزون Viva La Dirt League به نام Baelin's Route An Epic NPC Man Adventure دعوت می کنم تا حساب کار دستتون بیاد.

لینک مشاهده ویدیو ماجراجویی Epic NPC Man Adventure

روز‌تون پشم‌ریزون

حالا که لطف کردین پست رو تا آخر خوندین یه نظری هم برای ما ارسال کنید تا ما رو هم خوشحال کنید.

دانلود فیلم Alzur’s Legacy (2019) یک فیلم ویچر‌ی ساخته‌ی هواداران
دانلود فیلم Alzur’s Legacy (2019) یک فیلم ویچر‌ی ساخته‌ی هواداران

Alzur’s Legacy یا میراث آلژور، یک فیلم اساطیری و برپایه‌ی دنیای ویچر می‌باشد که در سال 2019 توسط هواداران ویچر ساخته شده و به صورت رایگان در یوتیوب انتشار یافته است. با وجود این که فیلم Alzur’s Legacy با بودجه‌ی کم و به صورت مرامی ساخته شده است، صدها برابر کیفیت بسیار بالاتری نسبت سریال ویچر نتفلیکس داشته و هواداران دنیای Witcher مخصوصا هواداران بازی‌های ویچر ساخته‌ی CD Projekt Red بسیار از آن راضی هس ...
مطالعه بیشتر

مقدمه‌ای بر ژانر سم و فیلم‌های سینمایی سمی
مقدمه‌ای بر ژانر سم و فیلم‌های سینمایی سمی

یکی از ژانر‌ها و سبک‌های کمتر دیده شده‌ی سینما ژانر سم و ایجاد فضای عجیب توسط اتفاقات مسموم ئه. همین اول اعلام می‌کنم که منظور ما از سم چیز بدی نیست. سم اگه سر جاش استفاده بشه، بسیار زیبا و پشم‌ریزون خواهد بود ولی اگه ازش درست استفاده نشه، می‌تونه یه فیلم رو تباه کنه. به طور معمول سم‌های خوب توی فیلم‌های کمدی و فیلم‌های فانتزی وجود دارند. استفاده از سم توی فیلم‌های جدی هنرمندی خاصی رو می‌طلبه و کار هر ...
مطالعه بیشتر

ممیزی شعر و ترانه؛ سریال تراز پشم‌ریزون
ممیزی شعر و ترانه؛ سریال تراز پشم‌ریزون

ممیزی شعر و ترانه یا همون ممیزی خالی یکی از سریال‌های جدید و خلاقانه داخلی ئه که اخیرا در بین مردم محبوبیت خاصی پیدا کرده. این سریال به صورت طنز سیستم ممیزی و سانسور کردن شعر و ترانه رو هجو می‌کنه. بازیگران و شخصیت‌ها سریال ممیزی کلا دو تا بازیگر داره. یکی نقش خواننده رو داره و دیگری هم نقش ممیز. خواننده برای گرفتن مجوز آهنگ جدیدش پیش ممیز میاد و ممیز هم تا می‌تونه بهش گیر می‌ده و شعرش رو اصلاح می‌کنه ...
مطالعه بیشتر

پشم‌ریزون‌ترین موسیقی‌ متن‌های تاریخ بازی‌های رایانه‌ای
پشم‌ریزون‌ترین موسیقی‌ متن‌های تاریخ بازی‌های رایانه‌ای

یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی‌های رایانه‌ای موسیقی متن اون‌هاست. موسیقی متن می‌تونه فضای کلی بازی رو تعریف کنه، احساسات رو به بازیکن منتقل کنه و کلا باعث باشه آدم از گیم لذت بیشتری ببره. توی این چندین دهه‌ای که از ساخت بازی‌های رایانه‌ای می‌گذره، بازی‌های بسیاری بودند که با موسیقی متن‌های زیبا و پشم ریزون خودشونو تو دل هوادارا جا کردن و شنیدن موسیقی متن‌شون سال‌ها بعد از بازی کردن خود گیم، می‌تونه حس خ ...
مطالعه بیشتر

داستان بازی ویچر 1 و تاثیرپذیری آن از شاهنامه فردوسی
داستان بازی ویچر 1 و تاثیرپذیری آن از شاهنامه فردوسی

ویچر 1 اولین بازی از مجموعه بازی‌های ویچر ئه که تو سال 2007 برای PC منتشر شد. همون طور که از یه بازی ساخت CD Projekt انتظار می‌ره، داستان ویچر یک فوق‌العادست. داستان بازی ویچر 1 ادامه‌ی کتاب‌های ویچر نوشته‌ی آندژی ساپکوفسکی و ماجراجویی‌های گرالت رو بیان می‌کنه و به طور مستقیم از روی کتاب‌های ویچر نوشته نشده. ویچر 1 از روی شاهنامه؟ بی‌خیال...  سازندگان بازی‌های ویچر همواره از داستان‌ها و فیلم‌های ...
مطالعه بیشتر

تجربه‌ی بازی  Dark souls 1 در سال 2020
تجربه‌ی بازی Dark souls 1 در سال 2020

مقدمه سلام خدمت دوستان عزیز یه موضوعی این اواخر منو خیلی اذیت می‌کرد. این که در بازی‌های جدید چالش خیلی خاصی وجود نداره و عملا مفهوم بازی از بین رفته و بازی‌ها عملا خیلی با فیلم سینمایی فرقی ندارن. توی بازی‌هایی نظیر Witcher ، Red dead redemption و غیره ( که ما به هیچ وجه منکر شاخ بودنشون نیستیم.) سازنده‌های بازی بیشتر رو چالش برانگیز کردن داستان مانور دادن، نه روی چالش برانگیز کردن بازی. اکثر این باز ...
مطالعه بیشتر

دیدگاه‌ها

  1. در تاریخ

    @دختر انیمه ای. سلام. بار جدید هندوانه شریف آباد، اواخر آذرماه به مناسبت شب یلدا موجود می‌شه.

    10874
  2. سلام خسته نباشید لطفا هندوانه شریف آباد موجود کنید

    10873
دیدگاه خود را وارد کنید.
"هشت منهای شش"